【銅鑼灣好去處】全港首個8000呎人寵共融美容店 駐場獸醫/室內泳池/美容修甲

文: Toby Mok
2018.09.14

平時返工放工已經得好少時間跟自己嘅寵物好好相處,放假想去做個facial、美甲整頭都會唔捨得家裡的愛寵。銅鑼灣新開的PRIVATE i Concept Store就可以幫你解決呢個問題,可以同寵物一齊美髮美甲,連室內恆溫狗狗游泳池、寵物Spa都有,一齊共享悠閒的週末!

位於銅鑼灣Fashion Walk的PRIVATE i Concept Store佔地超8,000,店內有齊12個專區,提供一站式的美容服務,當中包括美甲中心in Nail Nail及Private i Pets,讓主人與寵物一同美髮美甲,寵物更可以享受不同服務及娛樂設施添

寵物美髮服務

主人在另一邊美髮的同時,寵物都有專人照顧,從洗澡到修理毛髮都可以一次過搞掂,唔洗再兩頭走而且店內更mud spa比狗狗享用,可以速進新陳代謝、令狗狗毛髮達至保濕、順滑的效果,更可以為狗狗止痕。

寵物娛樂設施

店內地方舒適寬敞,有足夠的空間比寵物走動,場內更有恆溫狗狗游泳池,讓狗狗等主人期間邊嬉水邊運動,仲可以訓練肌肉!

寵物診所

PRIVATE i Concept Store以一站式服務為主打,當然不少得獸醫服務,主人到來拜訪是可讓寵物進行一系列的身體檢查及其他服務,非常方便。

 

寵物用品專門店

場內除了有得美髮美容之外,更有手作寵物蛋糕及一系列的寵物食品及訂製寵物蛋糕造型的服務,以後都不用再周圍找精緻又好吃的寵物甜點。

寵物手作坊和派對

店內定期會舉行不同類型的寵物工作坊及聚會,讓一眾愛動物的朋友互相交流,更可以讓寵物認識新朋友!而且店舖更可以提供場地讓主人為愛犬愛貓舉辦生日派對添!

另外,店內的裝潢亦非常值得一提,環境風格型格新潮,步入店內就可以見到由香港畫家Leon Lollipop所創作的巨型壁畫,畫上可見到留了Bob Cut的貓和梳了Pompadour的小狗,可愛又趣緻!店內更有精品售賣,有興趣的朋友不妨去睇吓

活動資訊

  • 地址 銅鑼灣京士頓街9號Shop A地下及1樓

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓