【中秋月餅2018】港九新界60個回收站一覽 中秋月餅回收送贈行動 

文: TenTen
2018.09.18

臨近中秋節,唔少人都會買月餅送禮,但屋企多出嘅月餅食唔晒又唔想送去堆填區做大嘥鬼點算好呢。不妨參加「食德好」舉辦月餅回收行動。活動於9月3日至23日期間,將會設置約60個月餅回收站,除了大埔、葵涌、元朗食德好中心,仲會分布在香港各區的商場、屋苑及商廈等,方便大家捐贈。所收到的月餅會在中秋前夕送贈到各區義工及社福機構,好有意義~

60個月餅回收站分布在以下香港各區的商場、屋苑及商廈等。

「食德好會將所收到的月餅,在中秋前夕送贈到各區義工及社福機構。

不過有興趣捐贈月餅的朋友們要注意啦,月餅必須是未經開封的獨立包裝月餅,而且並不包括冰皮及需要冷藏的月餅,亦並不接受月餅劵和月餅罐。

雖然有月餅回收站,但大家都應該記住食幾多買幾多,唔好過度送禮,避免不必要的浪啦~

有興趣參與「食德好月餅回收行動的朋友們,想了解更多活動詳情可以瀏覽Foodrecycling Facebook專頁。

資料來源:Foodrecycling Facebook專頁

 

活動資訊

  • 日期2018年9月3日 - 2018年9月23日
  • 地址 香港各區月餅回收站
  • 人均消費免費

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【免費送🎁】DPM點對點®床褥!!!↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓