【金鐘美食】英國文化節10月添馬公園回歸 坐草地睇電影歎美食

文: TenTen
2018.09.20

英國文化節「The BEST OF BRITISH」將於10月9日至14日一連6日於金鐘添馬公園舉行,除了草地睇戲之外,少不了各個美食攤位,今年大會邀請到7間頂級餐廳駐場,有往年的合作夥伴,更有新加入的餐廳。金鐘英國文化節在戶外舉行,免費入場,趁著初秋夜晚可以去放鬆一下!

今年大會邀請到7個單位駐場,包括往年的合作夥伴:The Pawn丶Shoreditch丶Burger Republic丶及Golden Pig,以及新加入的Classified丶Padstow 和Three Blind Mice〜

今年「The BEST OF BRITISH」已經開鑼,大家睇睇以下精選美食!

熱狗($60)

芝士通心粉($60)

炸魚薯條($90)

招牌黑椒豬手香腸拼盤($120)

British Black Pudding & Truffle ($100)

Prime Burger with haggis and onions ($80)

Chicken, Leek, English Bacon and Gweilo IPA Pie($70)

Cornish Pasty($70)

英式鬆餅伯爵茶雪糕($30)

飲品有PINKSTER雞尾酒($90)及啤酒($60)等。

英國文化節由10月9日至14日一連6日於添馬公園舉行,鍾意英國文化的朋友可以嚟歎下美食〜

除了有美食丶電影丶音樂和英國品牌巡禮外,今年的英國文化節的現場更會展示一系列出別出心裁又具代表性的展品,包括多款復古英國電單車,以及由大會與西貢流浪狗協會聯合製作的鬥牛犬藝術裝置等等。

活動方面,除了有「Britain’s Got Balls 遊戲之夜」及「LGBT粉紅之夜」,場內亦有個「打卡位」。>>>>更多英國文化節詳情<<<<

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【免費送🎁】DPM點對點®床褥!!!↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓