iPhone2合1插口轉換器 同時用耳機聽歌兼充電!

文: Toby Mok
2018.09.19

Apple近年為iPhone取消了3.5mm耳機插口,而耳機又轉為採用lightning插槽,變不能同時用耳機聽歌同充電,令一眾iPhone用家覺得非常不便。不過最近就有產品公司發明了可以同時為iPhone充電及聽歌的轉換器,咁以後就可以一邊聽歌一邊充電!

自iPhone耳機轉了lightning插口後,就有好多人都投訴不能同時用耳機聽歌同充電。

最近就有公司研發新款轉換器,將lightning插口「1分為2」,分別有2邊插口,一邊用作充電另一邊則用作耳機插口。

轉換器專為新iPhone而設,用耳機聽音樂同充電可以同時進行,不需為單一接口而煩惱。

轉換器有3.5mm耳機插口同lightning 插口可以選擇,大家可以按自身需要購買。

除了可以用插頭充電轉換器亦同時支援2A充電輸出,可以提升充電速度,節省充電時間。

轉換器專亦設有藍色指示燈,可以話俾大家知充電狀態。

產品有香檳金、黑色、玫瑰金3個顏色俾大家揀。

iPhone 轉換器售價為$138,有興趣的朋友仔可以上網購買。<按此購買

資料及圖片來源:Sell good Acessory


 

活動資訊

  • 地址 Sell good Acessory網頁
  • 人均消費$101 - $200

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓