【灣仔好去處】星街中秋浪漫光影裝置!發光白雲燈籠影相位

文: Eunice Lam
2018.09.24

今年中秋節,灣仔星街小區打造了首個中秋光影裝置,星街小區以「Fly Me to The Moon」為主題,夜空配上發光白雲燈籠,十分浪漫,讓大家可以在星街賞月時,與親朋好友一齊影相留念!

另外,星街小區舉辦攝影比賽,大家只要於10月7日前在星街拍攝光影裝置,選出自己認為最美的照片分享至Instagram,加上hashtag 「#FlyMetoTheMoon」 與 「#StarStreet」 及將帳號設為公開即可。拍照時記得在星街小區「打卡」StarStreet Precinct並Tag @StarstreetHK星街小區的評審團將會選出三張最優秀的作品,並於星街小區的Facebook及Instagram上公佈,得獎名單將於10月12日公佈。

活動資訊

  • 日期2018年9月21日 - 2018年10月7日
  • 地址 灣仔星街

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓