【觀塘美食】MÖVENPICK新出抹茶窩夫脆筒+16款雪糕奶昔 指定日子免費升級脆筒

文: TenTen
2018.10.05

位於觀塘APM一田超市的MÖVENPICK雪糕專門店,最近推出期間限定的抹茶口味脆筒,在推廣期間雪糕脆筒可以免費升級至抹茶口味,在指定日子單/雙球雪糕更可以免費升級窩夫脆筒。同時MÖVENPICK也推出新口味的新鮮雪糕奶昔和「迷你五重奏」5球雪糕杯,甜品控唔好錯過啦!

期間限定的抹茶口味脆筒已經登陸MÖVENPICK APM店啦!

抹茶脆筒和脆杯均採用京都宇治抹茶粉、每日店裏新鮮製作,抹茶控不可錯過!抹茶脆筒在即日起由12月2日期間供應,所有購買雪糕脆筒的顧客都可以免費升級至抹茶口味。

MÖVENPICK更會在10月7日推出「Free Cone Day」,購買任何單球或雙球雪糕,都可以免費升級原味/抹茶味窩夫脆筒。

另外,MÖVENPICK的雪糕奶昔亦將延伸至現場所有的雪糕口味(雪葩除外),無論喜歡哪一種雪糕,都可以製成新鮮的雪糕奶昔。

雪糕奶昔由3球雪糕和純牛奶製作,不添加人工調味劑或糖漿,甜品控不可錯過。

此外可以自選五球雪糕的「迷你五重奏」也會同步登場,今次唔怕有選擇困難症啦!

圖片來源:Mövenpick Ice Cream

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓