【葵芳好去處】葵芳變身過千呎洛神花海 芝士奶蓋花茶/學整花味果醬

文: Toby Mok
2018.10.04

葵芳最近舉行了香港有機洛神花節2018,現場有一大片洛神花田,大家可以隨便打卡影相。除此之外,現場仲有週末市集,市集有香港5大農墟、不同綠色食品同手作品牌,發售多款以花入饌的健康輕食及飲品,以至各式各樣的花系精品,仲有4個洛神花DIY工作坊可以參加,包括洛神花特飲工作坊、天然手工番梘工作坊、洛神花果醬工作坊同護膚滋潤膏工作坊。

最近葵芳新都會廣場就舉辦了有機洛神花節,花園有一大片洛神花海可以俾大家任影。


花田旁邊仲有以洛神花為主題的攤檔,有以洛神花壓花而成的首飾、手工洛神花果醬、洛神花手工番梘等等。

現場仲有多款自家製的輕食,仲有最近大熱的芝士奶蓋,配合洛神花調製出的特飲,味道特別。

除此之外,大會仲會提供多個DIY工作坊俾大家參加,包括洛神花特飲工作坊、天然手工番梘工作坊、洛神花果醬工作坊同護膚滋潤膏工作坊。

大家只要成為MP VIP Club會員,憑300積分就可以換領入場券一張;讚好新都會廣場Facebook專頁及追蹤新都會廣場Instagram可額外換領多一張入場券。

有興趣的朋友記得mark實時間啦。

 

 

活動資訊

  • 日期2018年10月6日 - 2018年10月28日
  • 地址 葵涌興芳路223號葵芳新都會廣場
  • 人均消費免費

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓