【澳門好去處】梳乎蛋樂園登陸澳門 7大影相位/10米高充氣公仔

文: Toby Mok
2018.10.05

近年大受歡迎的梳乎蛋登陸澳門!南灣.雅文湖畔即將就舉行《銀娛呈獻:梳乎蛋在澳門》,現場有多個以梳乎蛋為主題的影相位,仲有隻10米高的巨型梳乎蛋充氣公仔,大家可以瘋狂同梳乎蛋影靚相。除此之外,現場仲有多款澳門小食及攤位遊戲可以玩,活動費用全免,鍾意梳乎蛋的朋友可以去澳門玩返轉!

大大隻10米高的巨型梳乎蛋充氣公仔會出沒在悅畔灣旁的大浮台,非常搶眼。

現場有多個梳乎蛋同澳門美食相關的造型,梳乎蛋一時變身富有葡國服飾風情的船夫,一時化身成點心師傅,造型搞鬼。

澳門的人氣美食豬扒包一樣有,梳乎蛋夾在豬扒包內好可愛!

梳乎蛋亦變身葡撻同大家打見面。

仲有瞓在巨型杏仁餅上的造型,搞笑又趣怪,全部影相位都好有澳門特色。

松山炮台及燈塔後的煙花匯演下,亦可發現梳乎蛋踪影,細心就會留意到梳乎蛋輕輕鬆鬆坐在蛋殼上放空。

今次活動亦聯乘香港品牌 Gusteau及澳門東望洋餅店,推出多款可愛餐點,全部印有梳乎蛋的得意嘜頭。

有「馬介休梳乎蛋香腸」、「至 Hea 水果蛋糕」、 「輕輕鬆鬆提拉米蘇」及「懶洋洋蛋撻」等等。

現場仲有梳乎蛋精品可以買,包括文件、夾公仔、便利貼等等,部分精品仲係首次開賣添,粉絲們千祈唔好錯過啦!

場內仲有主題攤位遊戲,$20一局$50兩局,贏咗仲會有梳乎蛋精品送添。

 

想去就要記得Mark實日子啦!

活動資訊

  • 日期2018年10月6日 - 2018年11月4日
  • 地址 澳門南灣雅文湖畔
  • 人均消費免費
  • 開放時間星期一至四:4pm-9pm/星期五至日:11am-9pm*10 米高充氣梳乎蛋展覽時間:9am-9pm)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓