【鄭中基演唱會】農曆新年開騷!暴龍哥親證2019年舉行紅館個唱

文: 王庭芝
2018.10.05

「暴龍哥」鄭中基(Ronald)去年農曆新年舉行過慶祝入行20周年的演唱會,反應叫好又叫座,相隔兩年,Ronald宣布將於明年農曆新年再開紅館騷,舉行一連4場《One More Time》演唱會,他透露囡囡都機會粉墨登場!

Ronald去年農曆新年曾於紅館舉行過3場演唱會,上次是他紀念入行廿周年的演唱會,實在一票難求,許多粉絲都未必撲到飛入場,近日他出席活動時宣布將於明年農曆新年期間舉行一連4場演唱會,主題為《One More Time》,希望透過演唱會向香港人散播愛和希望的訊息。

盡得Ronald真傳的大女之前都曾經與爸爸同台表演,Ronald透露已經同囡囡一齊練歌,今次演唱會都有機會一齊合唱,至於囝囝就唔喜歡唱歌,喜歡玩樂器,唔知囝囝又有無機會露兩手呢?

演唱會詳情有待公布,敬請密切留意。

圖:FB@鄭中基

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓