Dreyer's傳統日式風味系列 經典宇治抹茶/日本十勝紅豆雪糕新登場

文: TenTen
2018.10.09

Dreyer's推出了新的日式風味雪糕「日本十勝紅豆雪糕」,採用最優質的北海道十勝紅豆,配上香濃牛奶,雪糕迷不容錯過!此外「日本宇治抹茶雪糕」自推出以來也一直深受歡迎,喜歡日式雪糕的朋友也可以兩款一齊試曬。

Dreyer's早前推出過多款日式雪糕批,最近又有新的紅豆雪糕杯登場。

Dreyer's新推出的「日本十勝紅豆雪糕」採用綿密鬆化、味道香甜的十勝紅豆製作,加上鮮牛奶,幼滑而清甜不膩。再配上粒粒十勝紅豆,口感豐富。

同場還有「日本宇治抹茶雪糕」,以宇治出產的抹茶配上香滑牛奶,清而不澀,茶香味濃。

新口味雪糕將會在10月11日起於各大便利店發售,想品嚐日式風味雪糕的朋友記得mark實日子啦!

活動資訊

  • 地址 各大便利店
  • 人均消費$50或以下

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓