【尖沙咀好去處】玩具反斗城化身日本秋祭樂園!迪士尼/Sanrio/懷舊日式零食

文: Eunice Lam
2018.10.12

玩具反斗城的海運大廈旗艦店近日舉辦「日本玩具嘉年華」,不但化身秋日祭典現場俾大家影相,更帶來各款迪士尼人物擺設和得意Sanrio玩具。同場還有日式菓子專區,小朋友仲可以試穿浴衣玩遊戲和與卡通人物見面,一家大細都啱玩!

玩具反斗城今年和日本國駐香港總領事館合作,在10月舉辦日本玩具嘉年華,作為今年「日本秋祭in香港」的活動之一。

日本玩具嘉年華有Bandai、Takara Tommy、Banpresto等18個日本玩具品牌進駐,帶來了不少得意精品玩具,一齊睇下有咩啱玩啦!

現場有不少迪士尼擺設和玩具。例如Qposket公主系列模型。

米奇擺設

Disney妮妮公仔套裝

同場還有Sanrio和其他人氣卡通人物精品,例如蛋黃哥。

Hello Kitty和鬆弛熊

另外還有不少高達模型,以及其他兒童玩具。

嘉年華特設日本零食專區,可以搵到唔少童年回憶的懷舊零食!

日本玩具嘉年華在10月27日下午2時至6時,將會有專為小朋友而設的工作坊和浴衣體驗,更會有熊本熊到現場同大家合照,周末一家大細去就最啱啦!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓