【何韻詩演唱會】相隔2年再開騷 HOCC宣布12月聖誕舉辦6場音樂會

文: 王庭芝
2018.10.11

兩年無開騷的何韻詩今日於Facebook上載一張預告圖,圖中寫有2018年12月21至26日,阿詩預告今個聖誕將舉行「Hocc Live 2018」,雖然暫時未知音樂會以甚麼形式或於甚麼場地進行,但已經令粉絲充滿期待!

2018/10/12更新:

何韻詩首個大型生活節/演唱會《On The Pulse Of 我們正在》落實於12月21至26日,於香港科學園 (大廣場)舉行,粉絲們可以趁聖誕節與阿詩近距離接觸之餘,亦可以在聖誕市集感受濃厚的節日氣氛!

圖:IG@hoccgoomusic

-----------------------------------

日前,何韻詩在Facebook提到有粉絲問到她幾時開騷,她就話知道粉絲已經等了很久,不過因為兩個月來發生太多事,令她都需要少許時間恢復,而現在她已經準備好,她更透露今次個騷「會很不一樣、好好玩」,今日終於公布會在聖誕節開騷,日期由12月21至26日,其他細節有待公布。

雖然未知在哪裡開騷,有關售票詳情亦未公布,但已經有粉絲擔心撲唔到飛,會畀黃牛黨搶光,着阿詩行實名制購票,阿詩很快就作出回應,表示優先購票係實名制,她的團隊亦會用盡方法防範黃牛,抵讚!

開騷詳情有待進一步公布,敬請留意。

 

 

來源:FB@HOCC

活動資訊

  • 日期2018年12月21日 - 2018年12月26日
  • 地址 待定

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓