NeNe Chicken香港全新英雄主題套餐 一次試勻香辣/咖喱炸雞+水果茶

文: TenTen
2018.10.15

過江龍韓國炸雞店NeNe Chicken最近又有新品登場,今次推出了全新的英雄主題套餐,包括兩款新口味的香辣炸雞和咖喱炸雞,另外還有雞肉沙律和香甜水果茶。而惠顧這個套餐的顧客只要參加NeNe Chicken的Instagram活動,即可獲得現金券回贈,炸雞迷不可錯過!

NeNe Chicken以英雄對戰為主題,設計出全新的炸雞內戰主題套餐($298),並於下周推出。

套餐包括香辣炸雞與咖喱炸雞一份,中間還有韓國混合墨西哥風味小食。

香辣炸雞味道比較咸麻 ,而咖喱炸雞則香濃惹味。

套餐還配雞肉沙律和香甜水果茶,解辣一流!

現在凡惠顧炸雞內戰主題套餐,只要追蹤NeNe Chicken的Instagram,再在個人Instagram上上載新口味炸雞的照片並評論自己喜歡哪一款口味,即可獲得$30現金券一張。

另外NeNe Chicken還新推出了蜂蜜豆粉甜薄餅($38),喜歡甜食的朋友可以另外單點試試!

旺角朗豪坊11樓30號舖 | 電話:3583 2933

葵芳新都會廣場185號舖 | 電話:3105 0056

元朗形點商場一期1樓1026號舖 | 電話:3583 1932

將軍澳坑口東港城2樓225號舖 | 電話:3468 2990

大埔超級城B區2樓287-295號舖 | 電話:3971 0939(將於11月上旬開業)

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓