【聖誕節2018】多啦A夢法寶研究所+巨型夾蛋機!7000件多啦A夢法寶任夾

文: Eunice Lam
2018.10.15

相信大家細細個都會好想要多啦A夢口袋入面的法寶,宜家呢個願望可以成真啦!「多啦A夢秘密道具研究所」將會係今個聖誕登陸奧海城,並在10月率先派出「流動研究員招募站」到達港九各處,讓大家試玩內藏多個秘密道具的巨型夾蛋機,一嚐擁有多啦A夢法寶的滋味!

在10月26-28日,多啦A夢的「流動研究員招募站」將會來到香港各區,和大家玩遊戲。

「流動研究員招募站」內有巨型夾蛋機,藏有超過7,000 件秘密道具禮品,包括縮小電筒、時間布、百寶袋、縮小隧道、記憶麵包、時光機、樵夫之泉等等。

參加者只需要在奧海城的Facebook 專頁參加活動,以及即場參與6秒急口令遊戲,就可以獲得一次夾蛋機會,將多啦A夢的法寶禮品帶返屋企!而「多啦A夢秘密道具研究所」將會在11月開幕,屆時將會有更多未來道具如隨意門、動畫噴霧器等可以試,多啦A夢的Fans不容錯過! 

「流動研究員招募站」將會在以下日期的12:00nn-6:00pm開放,出沒地點詳情如下:

10 月26 日(星期五) :尖沙咀中心、北角及觀塘

10 月27 日(星期六) :銅鑼灣及灣仔

10 月28 日(星期日) :尖沙咀、奧海城及旺角

活動資訊

  • 日期2018年11月20日 - 2019年1月1日
  • 地址 詳情見內文
  • 人均消費免費
  • 開放時間12:00nn - 6:00pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓