【聖誕節2018】赤柱芬蘭聖誕市集12月登場!100個美食攤位+7米高精靈屋影相位

文: Eunice Lam
2018.10.16

赤柱廣場聖誕市集又返嚟啦!今年同樣以極有聖誕氣氛的芬蘭為主題,在12月一連兩個星期六及星期日舉行,大家可以感受歐洲的聖誕氣氛。現場將會有超過100個攤位,提供一系列芬蘭美食和飲品,亦有不少配合聖誕主題的精品,大家記得mark實日期唔好錯過啦!

去年的芬蘭聖誕市集以異國極光及玻璃屋為主題,今年的市集則以芬蘭神話、精靈為主題,有傳統聖誕羊裝飾及7米高精靈之家,大家可以盡情影靚相啦!

另外,赤柱美利樓更會舉行香港首個寵物海傍聖誕市集!

今年市集將會有超過100個攤位,提供芬蘭美食和飲品,及售賣聖誕主題精品!

上年聖誕市集提供很多芬蘭特色美食,如鹿肉熱狗、 幻彩極光造型糖果杯、芬蘭腸仔等。

 

 

而精品則有家居擺設、碗碟、飾物等等,最啱影完相慢慢尋寶。

 

市集仲設有首個狗狗市集區。

 

大會更特別增設免費穿梭巴士往返赤柱廣場,方便市民前往。另外,會有環保餐具租借服務及提供電子支付服務。上年錯過了的話,今年就記得mark實時間去玩啦! 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓