【聖誕節2018】聖誕造型布甸狗登陸荃灣廣場 過百隻布甸狗公仔聖誕樹/布甸狗屋

文: Eunice Lam
2018.11.07

布甸狗粉絲注意!今個聖誕布甸狗即將登陸荃灣廣場,更帶同自己的小屋與大家一齊開聖誕派對!大家可以參觀布甸狗的私人小天地,現場將會有16呎高巨型布甸狗,以及掛滿了布甸狗的公仔聖誕樹。屆時更會有限量精品換領,布甸狗迷不容錯過!

 

「Pompompurin部屋聖誕派對」將會在11月登陸荃灣廣場,一齊率先睇下布甸狗為大家準備左啲咩啦。

最搶眼的當然就是布甸狗聖誕樹,11呎、7層高的聖誕樹上圍滿過百隻布甸狗,軟綿綿非常可愛!

布甸狗的小窩居裏面還有多個影相位,例如在客廳有超萌布甸狗、為大家準備美食的廚師布甸狗等等,大家可以盡情打卡!

布甸狗還特別準備了經典的電擊棒小遊戲,將電擊棒穿過布甸狗造型電線,大家可以免費試玩。

壓軸登場的就是位於戶外的16呎高超巨型充氣布甸狗!

在活動期間,只要參加荃灣廣場的Instagram/Facebook活動並下載應用程式,就可以免費獲得限量布甸狗文件夾一個。而在商場消費滿一定金額更可額外換購禮品,包括布甸狗暖笠笠抱手枕和布甸狗多用途收納袋。

「Pompompurin部屋聖誕派對」將會在2018年11月9日至2019年1月1日舉行,粉絲記得Mark實日期啦!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓