【尖沙咀美食】日本過江龍班戟店Gram限定新品 紫薯/和牛漢堡口味Pancake登場

文: TenTen
2018.10.30

在3月進軍香港的日本過江龍班戟店Gram,最近又推出了3款香港限定秋冬新品,主打健康與美味兼備,包括日本紫薯班戟、日本和牛漢堡班戟等等,相當有創意!有興趣的朋友經過尖沙咀不妨一試。

日本過江龍班戟店Gram登陸尖沙咀已有一段時間,推出過多款不同口味的鹹甜班戟和甜品。

Gram在最近新推出了限定口味班戟,在設計時加入了健康元素。其中一款就是日本紫薯班戟,紫薯中含有的花青素有助養顏。

另一款就是蕃茄沙沙醬牛油果配亞麻籽班戟,是Gram推出的首款素食鹹點。

最後是日本和牛漢堡班戟,以和牛漢堡配搭芝士和Gram的經典墨西哥辣豆醬,再加上大量的蔬菜,就可以達到營養均衡!

下次經過尖沙咀的時候可以去Gram試試新品!

來源:IG@gram.tsimshatsui


 

日本班戟名店GRAM登陸香港 尖沙咀試勻多款招牌梳乎厘Pancake 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓