Starbucks聖誕限定系列新品!新推冬日限定食品+三款經典飲品

文: LorLor Lee
2018.10.31

聖誕節仲有個半月就到啦!Starbucks每年都會推出聖誕限定的食品及飲品,今年都唔例外。新推出的甜品充滿聖誕氣氛,有焦糖咖啡布甸、紅絲絨朱古力曲奇芝士蛋糕,還有紅莓牛角包。飲品方面,Starbucks再次推出三款經典飲品,同大家過個暖笠笠的聖誕節,率先同大家睇睇啦~

Starbucks新推出焦糖咖啡布甸($23),上層是香濃的咖啡布甸,下層是滑溜的焦糖醬。兩層一併食用,口感豐富,好香滑

紅絲絨朱古力曲奇芝士蛋糕($38),加上聖誕帽的裝飾,造型好有節日氣氛!

士多啤梨朱古力流心蛋糕($40),一切開朱古力醬會流出來,再配上士多啤梨和紅莓醬,味道酸酸甜甜!

焦糖小蘋果芝士蛋糕($34),面層鋪上杏仁碎和小蘋果,帶點焦糖味,甜度剛剛好。

除了甜品,仲有不少鹹點,其中紅莓牛角包($25),佈滿開心果碎和士多啤梨脆,入口鬆化香脆~

而飲品方面,Starbucks再次推出三款經典飲品!

拖肥果仁脆趣鮮奶咖啡 ($43; $47),鮮忌廉加上拖肥脆糖,口感更有層次!

薑汁鮮奶咖啡 ($43; $47),加入薑汁更暖胃。

聖誕薄荷朱古力咖啡 ($43; $47),散發陣陣薄荷香。

當然唔少得聖誕限定系列新品啦~

聖誕限定系列商品和飲品均在11月1日起於全線香港星巴克分店發售。

圖片來源:FB@Starbucks Hong Kong

活動資訊

  • 地址 各大Starbucks分店
  • 人均消費$50或以下

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓