【聖誕節2018】3大色廊展聖誕進駐荃灣/元朗!橘色巨型食物小食部/藍色水族館

文: Eunice Lam
2018.11.02

在台灣掀起一陣風潮的人氣展覽「色廊展Color Gallery」終於在香港登場啦!橘色小食部已經率先進駐荃灣,有超大型的公仔麵和盒裝飲品,仲有互動影相裝置同AR遊戲可以玩。而元朗就有藍色水族館及紫色畢業禮,住附近的朋友不妨去影相!

荃灣的商場是以橘色小食部為主題,大家可以搵返當年的古董電話、秤、糖果樽、波板糖、扭糖機等的懷舊物品,充滿童年回憶!

零食區背後有互動拍照及拍片裝置,大家可以在照片上加上特定的相框和小食圖案,DIY後更可以即場下載和傳送給朋友,周末時也可即場印刷出來。

現場還有巨型魚蛋、雞蛋仔雪糕、台灣公仔麵等食物,甚至可以走進舖滿過百個氣球的巨型芒果飲品盒影相!

大家仲可以試玩AR魚蛋九宮格及AR拍芒果汁盒。在周日及公眾假期更有「KOLOUR Challenge」色塊遊戲,勝出的話可以獲得禮品一份。

元朗的兩個商場則有藍色水族館和紫色畢業禮。在水族館裏可以被水母、珊瑚及魚包圍,猶如置身於水底世界一樣!

紫色畢業禮有2.5米高的巨形四方帽及畢業證書,大家又多個影畢業相的好地方!

色廊展在2018年10月26日至2019年1月2日期間舉行,快啲約埋朋友一齊去啦!

KOLOUR及K Plus「色廊」@香港站主題裝置及展覽地址:

橘色主題小賣部及餐盤:荃灣眾安街68號荃灣千色匯

紫色主題畢業典禮:教育路1號元朗千色匯 

藍色主題海洋水族館:元朗西菁街23號K Plus 

活動資訊

  • 日期2018年10月26日 - 2019年1月2日
  • 地址 地址詳情見內文
  • 人均消費免費
  • 開放時間荃灣千色匯及元朗千色匯 10am - 10pm; K Plus 9am - 9pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓