【聖誕節2018】CK鼠4米高倉鼠輪登陸沙田 巨型聖誕樹滑梯/糖果波波池

文: Toby Mok
2018.11.02

聖誕節又就快到,好多商場都推出好多影相位俾大家在聖誕節時可以影靚相。最近沙田希爾頓中心同好運中心就添置了以Sanrio CK鼠為主題的聖誕節商場裝置,現場有多個影相位,包括有4米高花環滾輪、糖果搖搖板、聖誕樹滑梯等等,鐘意CK鼠的朋友仔記得唔好錯過!

商場大堂中央就有1個4米高的花環滾輪,大家仲可以走入滾輪同CK鼠家族合照添。

現場仲有用CK吊飾布置成的聖誕樹。

CK鼠亦會出現在裝滿糖果的搖搖板同聖誕樹滑梯同大家見面。

聖誕節當然唔少得要有聖誕禮物,CK鼠家族會在大型禮物盒中同大家玩捉迷藏。

除了多個影相位之外,大家仲可以去玩巨型糖果波波池,池內裝滿軟綿綿的CK鼠同糖果攬枕,等大家可以一邊玩抱枕大戰一邊影靚相。

有興趣的朋友記得去影靚相啦~


 

活動資訊

  • 日期2018年11月3日 - 2019年1月2日
  • 地址 為沙田正街3-9號沙田希爾頓中心,沙田橫壆街1-15號好運中心

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓