【聖誕節2018】飛天小女警聖誕造型登陸Mikiki!4米巨型禮物山/6大場景影相位

文: Eunice Lam
2018.11.03

飛天小女警相信是不少人的童年回憶,最近Mikiki商場與飛天小女警聯手帶來「Christmas Power Up!」聖誕活動,有4米巨型禮物山及飛天小女警畫廊等影相位,更可以在博士的研究所,DIY自己的專屬飛天小女警角色!

由12月1日起,飛天小女警將會同大家在Mikiki商場過聖誕節,一齊睇下幾位主角為大家準備好的精彩活動啦。

商場的中庭將化身「Power Up 聖誕小屋」,飛天小女警們將會在佈置好的客廳等大家一齊合照!

另外旁邊還有4米巨型禮物山,仲有泡泡與碧絲與壞蛋戰鬥的場面,而泡泡的Aura Power更會發光。

在飛天小女警角色畫廊,大家可以見到主角們的設計圖片。

現場還有Power Up小小研究所,大家可以自行設計屬於自己的飛天小女警角色,DIY角色仲可以同主角們互動合作。

同時飛天小女警們在11月18起也將會去到屯門同荃灣的5個商場,同大家一齊影相!  

屯門卓爾廣場‧飛天小女警糖果聖誕村

屯門錦薈坊‧飛天小女警雪球大戰

屯門寶怡商場‧齊來佈置聖誕樹

荃灣荃錦中心‧飛天小女警睡衣派對

荃灣新領域廣場‧飛天小女警聖誕廚房

新蒲崗Mikiki的「Power Up 聖誕小屋」將會在2018年12月1日到2019年1月1日開放,其他商場的飛天小女警裝置則會在2018年11月18日提早和大家見面,同樣在2019年1月1日完結。飛天小女警的粉絲唔好錯過啦!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓