【聖誕節2018】荃灣廣場16呎高聖誕布甸狗!過百隻公仔聖誕樹/布甸狗屋企曝光

文: 劉紀彤
2018.11.07

今個聖誕布甸狗將會登陸荃灣廣場同各位粉絲見面,除了可以走入布甸狗屋企同布甸狗影相見面之外,商場仲有16呎高聖誕造型布甸狗充氣裝置、過百隻布甸狗公仔砌成的11呎聖誕樹,粉絲記得去影相啦!同時,荃灣廣場仲推出了不少限量精品俾大家換領,即刻睇睇有咩款啦~

 

Pompompurin部屋聖誕派對」即將登陸荃灣廣場,到時大家可以參觀布甸狗屋企!

 

場內仲有多個影相位,不同造型的布甸狗係客廳、廚房、衣帽間等大家~

 

 

另外仲有過百隻布甸狗公仔砌成的11呎聖誕樹,粉絲見到一定好開心。

 

 

 

最吸引一定係16呎高布甸狗充氣裝置,好巨型!

 

 

影完相仲可以免費玩電擊棒小遊戲,挑戰將電擊棒穿過布甸狗造型電線。

 

 

在活動期間,只要參加荃灣廣場的Instagram/Facebook活動並下載應用程式,就可以免費獲得限量布甸狗文件夾一個。而在商場消費滿一定金額更可額外換購禮品,包括布甸狗暖笠笠抱手枕和布甸狗多用途收納袋。

 

 

Pompompurin部屋聖誕派對」將會在2018119日至201911日舉行,粉絲記得Mark實日期啦!

 

活動資訊

  • 日期2018年11月9日 - 2019年1月1日
  • 地址 香港新界荃灣大壩街4-30號荃灣廣場L1中庭、L5太空樂園及B1樓層
  • 人均消費免費
  • 開放時間上午10時半 至 晚上10時

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓