【聖誕節2018】7米長聖誕火車駛入尖沙咀iSQUARE 3大影相位/聖誕歌劇院

文: Toby Mok
2018.11.09

聖誕燈飾陸續出爐,iSQUARE國際廣場今個聖誕就邀請到日本著名插畫師 Shunsuke Satake為可愛聖誕熊貓寶寶特別設計不同造型。4 米高列車頂與7 米長的聖誕火車成為全場焦點。想見這些可愛的聖誕熊貓就快啲黎尖沙咀iSQUARE啦。

7 米長的聖誕熊貓寶寶列車同坐在上面的聖誕老人熊貓寶寶車長非常引人注目。

商場內亦化身成為聖誕熊貓音樂演奏廳同歌劇院,可愛的聖誕熊貓寶寶為大家獻上優美的旋律同著名聖誕歌劇。
雪人熊啤啤亦化身售票員在售票櫃位坐陣,重現火車站場景。



而大家於換領期內於iSQUARE國際廣場最多兩間不同商戶,以電子貨幣(信用卡/易辦事/八達通)同日累積消費達港幣1,200元或以上,仲有機會換領3件旅行袋套裝1套添。

聖誕老人亦來到現場同大家見面,想與聖誕老人合照留念就要黎iSQUARE啦!

活動資訊

  • 日期2018年11月9日 - 2019年1月2日
  • 地址 iSQUARE 國際廣場
  • 人均消費免費

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓