今個冬天型住暖 UNIQLO and ALEXANDER WANG HEATTECH內衣外穿勁養眼

文: Mo Mo
2018.11.10

大家已經漸漸feel到寒意了吧?冬天來臨首要做的一定係入手HEATTECH,夠薄又夠保暖,同時可以排走濕氣唔怕焗;一件在身,就算極冷嘅天氣都唔需要著到臃臃腫腫,可以好瀟灑咁行出街。HEATTECH今季仲同設計名師Alexander Wang推出聯乘,設計堅有型,單著外襯都得!

UNIQLO and ALEXANDER WANG HEATTECH以溫暖重塑Warmth Reimagined做中心:HEATTECH被裝嵌在冰塊中,比喻HEATTECH無懼寒冷,其帶來的溫暖甚至可以溶掉冰塊!

Crossover系列可見於HEATTECH及HEATTECH Extra Warm,強調設計是將一向被視為內衣的HEATTECH,也可以單著或外襯配搭。

系列有Alexander Wang最經典的黑色及螢光綠色,線條分明且修身;亦加入了運動服概念,例如富有80年代風格的光滑面料,貼合今季潮流。

Alexander還特意用上斜織紋布料,布料會隨身體動作而呈現V形圖案,視覺觀感強烈。

 

另外亦首次推出女裝胸圍內褲、男裝平腳及三角內褲。所有新品特意於腰間位置縫上品牌tag,不經意間展示出名牌的虛榮感。

女裝HEATTECH Crew Neck T $149

女裝 HEATTECH Ribbed Leggings $149

女裝HEATTECH Bra $149

女裝 HEATTECH Shorts $79

男裝HEATTECH Ribbed Boxer Briefs $99

女裝 HEATTECH Extra Warm Bodysuit $199

今次Crossover的設計師Alexander Wang於三藩巿出生及成長,21歲離開了設計學院更推出了同名品牌。並以24歲之齡獲得CFDA最佳潛力女裝奬,簡直就是設計神童。而他在Balenciaga擔任創意總監的短短3年,亦被業界認同其獨特的設計觸角。今次設計亦充分見識到其輪廓簡潔俐落的特性。

超有型UNIQLO and ALEXANDER WANG HEATTECH系列已經於全線UNIQLO有得賣喇,快快行動去掃貨啦! (部份商品於指出門店發售)

即睇系列: https://s.uniqlo.com/HT_UHKadvert

 

資料由客戶提供

活動資訊

  • 地址 UNIQLO門店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓