【聖誕節2018】尖沙咀K11商場聖誕螢光遊樂埸 潑墨塗鴉牆/空中光環樹

文: Toby Mok
2018.11.12

最近尖沙咀K11商場趁聖誕節聯同由本地建築設計團隊 AaaM 同日本視覺與音樂藝術家津田翔平聯手打造的3大互動聖誕節遊樂裝置, 將尖沙咀K11商場變成色彩繽紛的藝術遊樂場。現場有互動的燈光、音樂動能感應為大家帶來衝擊,等市民可以體驗藝術同遊玩的樂趣,展覽中亦以鮮艷的顏色、光線、 聲音和動態影像展出多個展品,大家可以一邊欣賞一邊影靚相,大家可以趁聖誕節去尖沙咀K11睇吓。

只要同3個朋友同時一齊站在圓中向上跳,頭上的光圈就會立即閃個不停。

裝置由150 個空中光圈組成,帶來不同的燈光效果,令商場立即變得色彩繽紛。

 

商場仲有日本新進視覺和聲音藝術家津田翔平所舉辦的展覽,展覽利用鮮艷的顏色、光線、 聲音和動態影像,為大家帶來視覺同聽覺的衝擊,入場費$30。

大家亦可以同展品影靚相,以月亮為主題的展品非常吸睛。

當然仲有其他展品啦。

大家仲可以參加INK PLAYROOM ,等大家在畫板同牆壁上塗鴉, 加上現場 UV 燈光視覺效果,牆壁即刻變成螢光色,十分夢幻。

大家只要俾$150就可以體驗畫螢光塗鴉牆。

商場中庭仲有個大型「氹氹轉」同「潛望鏡」,裝置以香港獨有的霓虹色彩同水管風喉為靈感,別具香港特色。

除此之外大家仲可以去玩大型電子夾公仔機,扭蛋內有不同禮物,抽中咩就要睇大家運氣啦!

有興趣的朋友仔記得mark實時間影靚相啦。

 


 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓