【聖誕節2018】銅鑼灣80年代香港聖誕微型展 重現懷舊屋邨/遊樂場/戲院/街道

2018.11.23

話咁快來到年尾,即將迎接聖誕節!銅鑼灣時代廣場就邀請到本地兩位模型大師,帶來「微妙聖誕」展覽,以微縮模型重現80年代香港過聖誕的情景,6大場景包括屋邨、遊樂場、戲院、街道及旋轉餐廳等,可以重新感受昔日香港過聖誕的氣氛,有興趣記得mark實日期和時間去睇睇啦!

展覽由本地模型大師黎熾明和陳慧姬携手製作,重現80年代香港過聖誕的情景。

 

走入展覽就看到遊樂場模型,模型參照啟德遊樂場設計,有摩天輪、海盜船、碰碰車及其他機動遊戲,做得相當生動細緻!

 

昔日過聖誕看電影可說是件大事,因為當一的戲票可謂一票難求。今次展覽更將舊戲院的場景,重現大家眼前。

 

連戲院前的小販檔都有!

 

80年代對不少人來說都充滿回憶,微型模型除了重現屋企聖誕派對的畫面外,仲有舊式士多及粉麵檔的畫面。

 

聖誕節當然少不了聖誕大餐!微型模型參照了1966年落成的旺角旋轉餐廳,將當時充滿節日氣氛的畫面重新呈現。

 

80年代香港的聖誕街景為主題,除了兩位本地模型大師外,更帶領33位學生一同完成,當中集合北角、西營盤及九龍塘的街道風景,可以欣賞到昔日風光,更加別有一番風味。場景內仲加入不少小故事,可以慢慢細看,大家又搵唔搵到九龍皇帝的蹤影?

 

另有中環景色的微型模型,日與夜燈光更會有不同變化。

 

展覽外仲有薑餅人屋影相位。

模型大師陳慧姬更會到場親自示範及教授如何動手整微型薑餅屋及糖蔥餅檔,有興趣可以即場報名,每節名額8個。

薑餅屋:12129 3pm-5pm

糖蔥餅檔:121522293pm-5pm

活動資訊

  • 日期2018年11月24日 - 2019年1月1日
  • 地址 銅鑼灣時代廣場
  • 人均消費免費
  • 開放時間10am-10pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓