【聖誕節2018】幾米20週年畫展登陸銅鑼灣 50幅繪本原畫/經典場景影相位

2018.11.22

喜歡幾米的朋友要注意!今個聖誕,Lee Gardens利園區即將聯乘香港誠品書店,於銅鑼灣希慎廣場帶來「幾米創作20週年原畫展」,將展出逾50幅繪本原畫外,亦有8大經典角色場景打卡位。另外仲有限定精品出售,粉絲們記得要留意日期啦!

走入展場就看到4米高紅色小屋,小屋靈感取材自《我的世界都是你》。

 

 畫展將會展出逾50幅繪本原畫,當中包括為人熟悉的《向左走.向右走》、《月亮忘記了》、《戀之風景》、《地下鐵》及《星空》等作品,都可以在展覽中欣賞到。

 

 

場內仲有多個經典場景打卡位,大家又認唔認得這些出自經典繪本的角色呢?

 

常在幾米作品出現的「巨大毛毛兔」,今次更會作為展覽的隱藏「彩蛋」,輯錄為特集首度於香港公開。

咖啡列車Sensory Zero號內有《忘記親一下》的影相位外,仲有配合繪本而設計的甜品及飲品。

以地下鐵為設計主題的「誠品聖誕禮物屋」內,有多款限定精品出售。

 

聖誕禮卡、頸枕、繪本及拼圖等精品都有,粉絲們行完畫展,記得去埋禮物屋睇睇!

 

 

活動資訊

  • 日期2018年11月22日 - 2019年1月2日
  • 地址 希慎廣場1樓中庭、利園一期及三期地下
  • 人均消費免費

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓