【新蒲崗美食】自設工場手工麵包店 無添加紫薯麻糬包/爆餡流心包/16層牛角包

文: TenTen
2018.11.27

新蒲岡新手工麵包店「享樂烘焙」,麵包以日台口味為主,款式多達50款以上,有10年烘焙麵包的經驗90後店主Vincent會不時研發新款麵包和期間季節限定口味,爆餡流心雲呢拿麵包、芋泥Bagel、焦糖脆皮牛角包等都是熱賣口味。唔想成日食連鎖餅店的麵包,不妨Mark實地址,試試「享樂烘焙」每日新鮮製造的無添加手工麵包!

小店是麵包師傅 Vincent 和女朋友 Shuie 的心血結晶。Vincent 對於麵包製作非常有要求,用料嚴選日本鳥越麵粉、法國AOP認證的伊思妮牛油、北海道煉奶、日本星野赤種天然酵母等,即使成本較高亦在所不惜,只為大家能食到好味足料的麵包。

麵包店設有麵包工場,麵包每日新鮮出爐,傳來陣陣麵包香,而店員亦非常樂意向客人介紹各款特色麵包。

特濃抹茶忌廉包($20)選用日本宇治小山園抹茶粉和北海道煉奶,抹茶味濃郁甘香。忌廉包凍食亦可,雪凍後抹茶忌廉口感像軟雪糕一樣,軟滑香甜,食時可加上抹茶煉奶。

伊思妮牛角包($13) 酥皮摺疊成16層,層次分明,牛油味頗為突出,十分鬆化。

伊思妮士多啤梨牛角包 ($13)

黑白頌($13)靈感源自店主小時候愛吃的芝麻糖,底層的芝麻焦糖脆底脆卜卜,好香口。

麵糰底部沾滿芝麻和糖。

麵包內捲了條牛油,焗後牛油溶化,中間形成一個小洞。

湯種藍莓芝士Bagel貝果($15)湯種是日式麵包的製法,製作時會先將麵粉和熱水拌勻,製成的Bagel質感比歐式麵包更濕潤,即使隔日再食口感依然鬆軟煙韌。

Bagel內有原條忌廉芝士,非常足料。

湯種手工芋泥貝果 ($15)Bagel口感帶嚼勁,內有綿密微甜的手打芋蓉,有陣陣芋頭香。

紫薯麻糬QQ包 ($26)台灣紫薯蓉甜味天然,沒有額外添加糖,可食到粒粒煙韌麻糬。

抹茶紅豆麻糬QQ ($26) 麻糬包用上宇治小山園抹茶粉和北海道十勝紅豆。

特濃抹茶焦糖三角包 ($18) 麵包外層焦脆,內層濕潤軟綿,有濃濃抹茶回甘。

冰心麵包($18) 麵包不一定要趁熱食,這款冰心麵包可以雪凍食,非常透心涼。冰心麵包是小店的熱賣款式之一,原本只是夏日限定口味,但反應太熱烈所以現在每日都會供應60個左右,麵包一掰開即有忌廉湧出,爆餡效果澎湃!

法國長棍麵包 ($25) 這款麵包在今年的新加坡麵包烘焙比賽中榮獲季軍,店主 Vincent 表示,法包成分簡單不花巧,只有麵粉、鹽、水和酵母,配搭簡單但其實好考功夫。

法包用老麵種和自家培植酵母製成,帶獨有的小麥香。

芝士煙雞肉法國長棍麵包 ($20) 麵包低溫發酵製成,有小麥的甘甜,跟鹹香惹味的芝士雞肉餡好夾。

活動資訊

  • 地址 新蒲崗大有街3號萬迪廣場地下E舖
  • 人均消費$50或以下
  • 開放時間星期一至六 7am - 8pm;星期日及公眾假期 9am - 6:30pm
  • 電話9227 2634

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓