【中環好去處】Banksy塗鴉展登陸香港!免費睇27件真跡+從未公開作品

2018.11.27

英國神秘塗鴉藝術家Banksy,塗鴉作品受大眾喜愛,早前更在倫敦的蘇富比拍賣,將成交後的作品《Girl With Balloon》,以畫框內的碎紙機碎掉。最近香港就舉行《Banksy: Who’s Laughing Now? 》的展覽及售賣會,可以欣賞到27件真跡作品,當中未簽名版的《Girl With Balloon》亦有展出。機會難得,想去就mark實展覽日期和時間啦!

展覽展出了27件Banksy真跡作品及從未公開作品,粉絲可以近距離欣賞。

 

展覽仲包括碎掉的作品《Girl With Balloon》,其實Banksy在早年創作出多件《Girl With Balloon》復刻品,今次展覽出的就是其中一幅未簽名版的《Girl With Balloon》。

 

長達6米的塗鴉《Laugh Now》都有展出。

Avon & Somerset Constanbulary 

 

Gas Mask Boy

Love Rat

 

Grannies

 

Monkey Queen

 

展期有限,想睇就要把握機會啦!

資料來源:PhillipsIG@Banksy

活動資訊

  • 日期2018年11月17日 - 2018年12月7日
  • 地址 香港中環雪廠街2號聖佐治大廈十四樓香港富藝斯藝術空間
  • 人均消費免費
  • 開放時間10am-6pm(星期一至五不需預約;星期六及日需預約)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓