【天后美食】泰國人氣過江龍冬陰公麵店 秘製冬陰公/香港限定撈麵/椰子酸辣湯

文: LorLor Lee
2018.12.03

想食正宗泰國菜不一要飛去泰國先食到,香港都有不少由泰國人主理的餐廳。而最近泰國人氣過江龍麵店「Crazy Noodle」進駐天后,餐廳在清邁很受歡迎,主打冬蔭功湯底,採用自創撞湯手法製成,湯底味道濃郁,有層次。另外,還特別推出香港店限定的冬蔭功撈麵,蛋麵入口有蛋香,酸酸辣辣好開胃!店鋪除了有許多麵款,仲食到泰國人氣的小食。鐘意飲冬蔭功的朋友,經過可以試試~

最近泰國人氣過江龍麵店「Crazy Noodle」進駐天后!

冬陰公招牌海鮮麵($88),有多款海鮮,包括魷魚、大頭蝦、青口等。

店內的冬蔭功湯底用自創撞湯手法,湯底味道濃郁有層次。

冬陰公炸雞扒麵($58),配上椰子酸辣湯,湯底散發淡淡椰子香。

金邊粉口感帶點煙韌,好索汁!

香港分店限定的冬陰公撈麵($58)散發蛋香,酸酸辣辣好開胃。

豬肉丸、魚餅都帶有冬陰公味~

泰式Nacho($25),炸雲吞香脆可口!

鐘意飲冬蔭功的朋友,經過可以試試~

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!