【觀塘好去處】觀塘「勁揪體」字型展覽 440幅原稿/免費玩文字瀑布

2018.12.08

周末放假最啱就係行展覽!最近觀塘就有一個以「勁揪體」字型為主題的展覽,字型由本地創作人Kit Man創作,有440幅勁揪體砌成的原稿牆,仲有文字瀑布互動投影可以影相打卡。展覽免費入場,可以趁周末約埋朋友一齊去玩!

「勁揪體」出現於2015年,當年在香港對中國的世界盃外圍賽,香港隊支持者拿著後以紅底白字的「香港勁揪」旗幟打氣,字體正是出自Kit Man創作。

 

《原稿展區》內的原稿牆,集合440幅勁揪體原稿,當中仲可以組合出不同廣東話,拼出不同的組合。

 

大家又搵到幾多個?

 

另一邊仲有互動投影《文字瀑布》互動投影,可以走到瀑布下接住一粒粒的勁揪體,好啱文青們影相打卡。

 

 仲有得試用勁揪體砌出標題。

 

行完展覽仲可以睇埋精品,有一系列勁揪體產品,當中最特別的就勁揪別注啤酒和明信片。

 

另有釦針、鎖匙釦、貼紙、毛巾及T-shirt等。

活動資訊

  • 日期2018年12月1日 - 2018年12月19日
  • 地址 觀塘巧明街99號巧明工廠大廈3樓AB座
  • 人均消費免費
  • 開放時間星期一至六:12nn‑10pm/星期日:12nn‑6pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓