【ToNick演唱會】樂隊明年2月旺角麥花臣開騷 12月17日起AEG優先購票

2018.12.14

2017正值ToNick成軍10年,一首《長相廝守》彈起,唱到街知巷聞,樂隊更在九展舉行了《不停站》演唱會。明年2月22日,ToNick會在旺角麥花臣場館舉行《麥花臣節 x ToNick 2019 LIVE FOR MORE CONCERT》。想睇騷的朋友要留意以下優先購票詳情啦!

臨近聖誕,8年前唱過《Last Christmas》的ToNick為此創作續集《This Christmas》,繼續以借錢為話題,最後更搞笑地加入「借錢梗要還,咪俾錢中介」的忠告。如果想聽到新歌的live版本,就不能錯過他們明年的演唱會啦!

是次演唱會的門票價位有$550及$450兩種。

優先購票將於2018年12月17日上午9時開始,去到12月21日晚上11時59分。有興趣的樂迷可以到AEG Promotion網站購票。

提提大家,每張信用卡最多只可購買12張門票,而每次網上訂購的上限為12張,每張門票手續費為HK$32。

即聽新歌:

重溫前作:

聽埋《長相廝守》:



活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓