【聖誕禮物2018】THE UNIT STORE聖誕限定包裝 親手砌出對方樣貌!

2018.12.16

仲有不到兩個星期就到聖誕節,大家準備好聖誕禮物未呢?今年聖誕,THE UNIT STORE就聯同日本人氣插畫團隊 Bob Foundation 推出聖誕節限定包裝,除了可愛的包裝袋之外,仲有個人化的心意卡,可以親手砌出對方樣貌,啱哂聖誕節送禮給重要的人。

12 7 日起,於 THE UNIT STORE 購買任何商品,即可獲得 #YourFaceYourGift 聖誕節限定包裝一份。


每套聖誕包裝都包括一個由Bob Foundation特別設計的禮物袋和心意卡。 

當中包括四張人物拼圖貼紙,附有多款五官和個性小物,客人可以拼湊出送禮對象的樣子貼在心意卡上,仲可以加上祝福字句,創造一份獨一無二的禮物。


活動資訊

  • 日期2018年12月7日 - 2018年12月31日
  • 地址 THE UNIT STORE 全線分店
  • 人均消費免費

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓