【謝霆鋒演唱會】事隔多年終於有個人演唱會!謝霆鋒明年3月亞博開戶外騷

2018.12.19

近年熱衷於揸鑊鏟的Chef Lemon(謝霆鋒)拾起mic回歸樂壇,將會與商台合作,在明年3月17日在亞博舉行個人演唱會《霹靂903歌托邦謝霆鋒烈日當歌》。據悉,是次音樂會不設售票,相信門票需通過換領方式取得。

早前已經有消息指謝霆鋒打算開演唱會。Eason在之前舉行的《L.O.V.E. is》慈善演唱會中叫謝霆鋒不要與自己爭紅館檔期,更笑指對方更專注煮食,而自己是歌手。

不過今次可以打和啦!事關謝霆鋒落實將於2019年3月17日在亞洲國際博覽館的露天廣場舉行個人演唱會《霹靂903歌托邦謝霆鋒烈日當歌》。之前謝霆鋒亦提過想開場戶外騷,曾經申請過大球場等戶外場地,不過被拒。今次總算可以如願以償了!

有興趣的樂迷要密切留意如何換取門票啦!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓