【聖誕節好去處2018】九龍灣零碳天地聖誕佈置 環保聖誕樹海/霓紅燈影相位

2018.12.22

聖誕佳節即將來到,當然要趁放假,約埋朋友去睇燈飾!最近九龍灣零碳天地加入回收再造的元素,變身成聖誕遊樂園,帶來一系列環保聖誕佈置,當中有巨型聖樹外,仲有一個個聖誕樹組成的聖誕樹海同霓紅燈牌,好啱聖誕節同朋友影相打卡。聖誕未諗好節目的話,不妨可以考慮一下。

零碳天地劃了三大主題園區來歡度聖誕。由回收的卡板和木盒築成的聖誕樹,好有聖誕冬日氣氛。

 

園區內仲有多顆金光閃閃的三角錐體聖誕樹,營造出聖誕樹海。

 

小路上亦有多款LED霓紅燈牌,可以同朋友影相留念。

 

 

零碳天地於1223日12pm至7pm更舉辦一系列的聖誕活動,邀請到羅天宇為環保大使,即場跟大家試玩多個環保工作坊,更請來多個音樂團體舉行mini concert,另有不同的遊戲及工作坊。

 

1229日至30日12pm至9pm亦舉辦一連兩日的戶外慈善攤位,有興趣參加記得mark實日期啦!

活動資訊

  • 日期2018年12月21日 - 2019年1月1日
  • 地址 九龍灣建造業議會.零碳天地
  • 人均消費免費
  • 開放時間24小時(裝置亮燈時間:5pm-8pm)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓