【大角咀美食】新開雞煲火鍋放題店「食雞」 無限時任食安格斯牛/黑毛豬/鴨血

文: TenTen
2018.12.24

朋友聚會總離不開打邊爐、雞煲、放題,選擇多照顧到每個人需要之餘,仲可以邊坐邊傾計,坐足一晚都無問題!大角咀最近新開一間雞煲火鍋店,食完雞煲後可以繼續打邊爐,任食火鍋配料,而且不設時間限制,食到關門都得~

大角咀新開的雞煲店「食雞」座位闊落,店面乾淨企理。

雞煲可以選擇不同辣度,不能吃辣的朋友可以選擇微辣,辣度可接受又夠香。重口味的朋友就建議選擇中辣或大辣,麻香味會更重。

每2-4位就可以享用一隻雞,食完唔夠可以加$50再添一隻雞。

雞肉入味但不會太辣,細細件易入口。

建議大家加入清湯打邊爐前,先用響鈴及魚皮沾一沾雞煲辣汁,十分惹味!

火鍋配料任點任食,款式多而且比較特別。

安格斯雪花肥牛、西班牙黑毛豬梅肉肉味都好濃郁,油脂分佈平均,以火鍋放題來說質素算高,如果有羊肉就夠更好喇。

麻辣湯底少不了鴨血,不怕食內臟的朋友可以試試新西蘭嫩鴨血。

魚片頭爽口,是店內招牌,推薦!

午餐肉煎得香脆,略略一浸熱就食得!

店內還供應市面較少見的重量級美國健力士啤酒腸、德國車打芝士熱狗腸及韓國珍竇蟹棒,小編特別推薦車打芝士腸,咬開後有香濃流心芝士,芝士迷必點!

蔬菜可以在自助區任取~

雞煲火鍋放題每位成人收費$258,小童及長者半價,無限時任食火鍋配料,任飲無酒精飲品,加$20就可以任飲8款啤酒。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓