麥當勞2019元旦推一日限定全日早餐 同步加推全新期間限定奶醬口味熱香餅

文: TenTen
2018.12.27

麥當勞於2019年首天便為您呈獻多款全日早餐,讓您狂歡倒數過後,和至愛親朋齊齊享受麥當勞豐富早餐,一同將Party歡樂氣氛延續,迎接美味滿載的2019! 元旦日除了有全日早餐供應外,還有期間限定的全新奶醬口味熱香餅!

多款滋味早晨套餐將於2019年1月1日凌晨12時至晚上11時59分期間,全日以新年滋味價發售。

人氣高企的$26精選早晨套餐、$26熱香餅精選套餐及$29珍寶套餐將會於全線指定麥當勞餐廳**供應。 

除此之外,今年麥當勞更於2019年的第一天推出期間限定的全新奶醬口味熱香餅,以香濃滑溜的Skippy花生醬配搭香甜的雀巢®鷹嘜®煉奶,帶來新鮮感十足的熱香餅滋味,為您開展美滿又甜蜜的新一年!

全日早餐的供應地點不包括九龍公園、海洋公園、沙田馬場、跑馬地馬場、九龍站、九龍灣工業中心、機場離境大堂及機場禁區離境東大堂之香港麥當勞餐廳 

奶醬口味熱香餅推廣不包括九龍公園、海洋公園、沙田馬場、跑馬地馬場、九龍站之香港麥當勞餐廳

活動資訊

  • 地址 香港麥當勞分店
  • 人均消費$50或以下

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓