【尖沙咀好去處】海港城醒獅體驗計劃 免費接受專業訓練/特製醒獅制服

文: Toby Mok
2018.12.28

好多人新年都鐘意睇醒獅,最近海港城將公開招募一班小朋友成立「童舞醒獅團」,等他們親身接觸已被列為香港非物質遺產的傳統藝術,學識後大家仲可以在商場進行醒獅表演。醒獅團會提供專業訓練,仲可以穿上特製的醒獅制服,感受舞龍醒獅的氣勢,為新春舞出個好意頭。

醒獅團由本地專業醒獅團隊姜氏金龍醒獅團帶領,學習舞龍醒獅的威武姿態。醒獅團會提供專業訓練,仲可以穿上特製的醒獅制服,感受舞龍醒獅的氣勢,為新春舞出個好意頭。

網上招募由即日起至2019年1月2日舉辦「童舞醒獅團」,歡迎小朋友參加,名額會以抽籤方式決定。

獲選的參加者完成專業訓練後可以在海港城作公開演出,完成演出後仲可以獲贈感謝狀同大會錄製的演出短片添。

「童舞醒獅團@ 海港城」網上招募

參加對象:年滿5至10歲小朋友

參加方法:只接受網上報名。請將參加者姓名、年齡、近照,電郵至 kids@harbourcity.com.hk 報名。截止報名日期:2019年1月2日

 

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓