【澳門美食】米芝蓮「榴槤樂園」新開澳門分店 貓山王奶蓋/榴心西多/榴槤炸彈

文: LorLor Lee
2018.12.29

榮獲 2019 年米芝蓮港澳街頭小食推介的尖沙咀「榴槤樂園」的原班人馬近日在澳門開首間姊妹分店「榴槤天地」。除了馬來西亞出產的多種原個鮮榴槤和招牌榴槤飲品之外,還特意研製更多榴槤小食及熱食,包括榴槤炸彈、西多士、貓山王奶蓋等。榴槤控粉絲下次去澳門就要試試啦!

榮獲 2019 年米芝蓮的香港「榴槤樂園」最近新開澳門姊妹分店「榴槤天地」,推出一系列貓山王榴槤小食、甜品、飲品,甚至主食。

店內的裝修擺設悉心設計,每一個角落都能拍攝到有關榴槤的趣味佈置,玩味十足!

相比香港分店,推出更多榴槤小食及熱食!

招牌榴槤冰糕

榴心西多

榴槤炸彈

榴槤綠豆糖水

 

爆醬榴槤豆卜

一榴一雞

除了小食之外,榴槤主題的主食都有!

香草魚榴義大利飯

香草雞榴天使麵

亞槤燉雞湯

飲品方面,同樣吸引~

貓山王奶蓋

貓山王珍珠奶茶

亦有提供非榴槤控的選擇~

黑糖仙草奶凍

焦糖布丁奶凍

榴槤控粉絲下次去澳門就要試試啦!

活動資訊

  • 地址 澳門船澳街 254 號綠楊花園第四座利和閣地下C
  • 人均消費$50或以下

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓