【銅鑼灣美食】台灣過江龍麵包店Share le Pain抵港 爆漿珍奶包/髒髒包/芋頭奶

文: LorLor Lee
2019.01.03

又有台灣過江龍登陸香港啦!今次是人氣軟歐麵包及調飲品牌Share le Pain,由即日起,3間位於銅鑼灣、元朗及旺角的分店陸續進駐。麵包包提供多款麵包及台式茶飲,其中連最有人氣的爆漿珍奶軟歐、三色髒髒包都有!另外,特飲飲品方面,有採用大甲芋頭的鮮醇芋頭奶,還有爆爆水果茶等清新選擇~

台灣過江龍人氣麵包店正式進駐銅鑼灣啦!另外,元朗及旺角的分店亦陸續開幕。

爆漿珍奶軟歐 ($15),是店舖的招牌人氣之選,將原葉現磨的台茶18號紅玉茶粉擀入自然發酵的貴腐酵母麵糰內,包身濕潤軟彈。

由於爆漿珍奶軟歐造工繁複,每日只限於中午12時出爐,限量200個,每人限購4個,想試的朋友要留意啦!

另外還有三色髒髒包($35)!

髒髒の胖─朱古力味,夾心融合松露朱古力及忌廉芝士。

囧囧の胖─抹茶味,有紅豆吉士餡。

羞羞の胖─士多啤梨味,忌廉芝士夾心中添有粒粒士多啤梨果乾,外層是士多啤梨朱古力脆皮。

香蒜金磚 ($15),香脆惹味。

有好食的麵包,當然要配埋杯台式茶飲啦,選擇多元化。

珍珠鮮奶茶($36),珍珠鮮奶茶採用明治4.3特濃牛奶,加上法式鮮打忌廉。

爆爆水果茶($35),水果茶有齊五種新鮮現切時令水果,如菠蘿、蘋果、香橙等,清新果味,酸甜醒胃,茶底為南投四季萃玉四季春茶。

鮮醇芋頭奶($36),採用大甲芋頭配搭明治4.3特濃牛奶,每日新鮮手削、蒸煮及壓製的芋泥特地保留了少許芋頭粒以增添嚼感,不加人造香精或糖漿。

在附近上班的朋友,早餐及茶飲又多個選擇啦!

活動資訊

  • 地址 銅鑼灣世貿中心2樓207-208舖
  • 人均消費$50或以下

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓