【中環好去處】中環大館37個免費活動搶先睇 音樂劇/火焰畫表演/霓虹藝術

文: Toby Mok
2019.01.05

英國文化協會即將舉行首個創意和思考項目「SPARK: The Science and Art of Creativity」總共會有37個節目舉行,包括有舞蹈、 表演音樂劇、 火焰畫創作表演等等,全部都免費參加架。今次小編就精選了幾個重點活動俾大家,一齊睇吓「SPARK: The Science and Art of Creativity」有咩玩!

創意音樂劇

由英國Theatr na nÓg的8名演員現場演繹,夢想成為追風者的主角研發可再生能源,更會破天荒在舞台上製造「龍捲風」!而音樂劇的原創音樂,由英國歌手兼作曲家、格林美音樂獎得主Amy Wadge 創作,她曾與流行歌手Ed Sheeran 創作歌曲 Thinking Out Loud。

舞蹈表演

Trinity Laban Conservatoire of Music and Dance將會同香港演藝學院的學生用超過一個星期的時間,跳出獨一無二的實驗性舞蹈。

火焰畫創作表演

曾經獲得「UK Outdoor Event of the Year Award」的Walk The Plank將會舉辦火焰繪畫工作坊。大家可以在活動第2日結束後在戶外觀賞到大型火焰繪畫作品。

霓虹藝術創作

英國華人藝術家Faye Wei Wei,將為SPARK創作「Neon Spark」霓虹藝術,並由一位香港霓虹燈師傅製作。

聲樂工作坊

活動適合不同程度同經驗的人士參加,結合遊戲同配合在演講及唱歌所用的技巧練習(包括爵士樂和宗教歌曲)。

導賞團  

導賞團將向參加者講解活化建築的理念,如何解決活化過程中面對的難題、如何改動歷史建築以符合現代建築的規格,以及如何將新舊設計元素融合。

互動體驗 The MOMENT

用腦電波改變此套特別製作的電影的剪接、音效和故事情節。兩名SPARK的觀眾將會獲邀即場創作屬於自己的電影。

互動體驗Prison Break

化身成為超級英雄團隊的一分子,追蹤和搜捕可能會對前身是監獄的大館造成嚴重破壞的極危險的逃犯。

當然仲有其他活動啦,有興趣的朋友可以上網睇埋仲有咩活動。<按此睇詳情

 

活動資訊

  • 日期2019年1月18日 - 2019年1月20日
  • 地址 中環大館

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓