【中環/尖沙咀好去處】中環/尖沙咀免費睇戶外裝置 1.8米豬仔+得意豬仔屋

2019.01.07

來到2019年豬年,「賽馬會藝壇新勢力」帶來首個戶外多媒體展覽《家?》,由多媒體藝術家及作曲家梁基爵GayBird所創作,在中環展出1.8米巨型豬仔及多間豬仔屋的戶外藝術裝置,另外尖沙咀一樣有多間豬仔屋展出,目的為帶出「家」的意義。展覽免費開放給公眾參與,有興趣記得去睇下啦!

作品於去年曾在澳洲展出,梁基爵以中文字「家」的結構為創作題材,將當中的「宀」和「豕」分別代表屋及豬仔。一間間的屋仔內放有小豬,屋仔底部更有風鈴,有風吹過更會發出聲響。

 

1.8米的巨型豬仔裝置,面孔是一面鏡,喻意參觀者反觀自身「家」的意義。

 

尖沙咀在1月5日至9日期間,一樣有多間豬仔屋裝置展出,經過一樣可以去睇睇!

 

另外梁基爵更舉行音樂表演《順時針逆行》,參加者更可以參加「睇表演領養豬仔計劃」,只要持有音樂表演票尾,參觀展覽後,與小豬模型合照或自拍,將作品上載至Facebook Instagram(設定為公開帖子),並標貼 #JCNewArtsPower #HomebyGayBird201930名獲選者將會獲得小豬模型一隻。詳情可瀏覽活動細則

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓