【將軍澳好去處】將軍澳Popcorn農曆新年布置率先睇 4大影相位/活動地址詳情

文: Toby Mok
2019.01.07

仲有一個月左右就到農曆新年,香港好多商場都開始添置農曆新年裝置。最近將軍澳Popcorn亦推出一系列有關農曆新年的活動,包括有4大影相位、動態照相館、工作坊等等,有興趣的朋友農曆新年記得去將軍澳同豬仔們影相玩遊戲啦。

吉豬拜年影相位

裝置由7款造型得意的吉豬組成,當中最搶眼的是戴了中式禮帽的5米高巨型「賀年豬」,大家可以隨便同豬仔們影相。

金豬LOOK LOOK動態照相館

除了可以同得意豬仔影相之外,大家亦可以化身成「桔桔豬」、「舞獅豬」、「財神豬」或「擊鼓豬」等賀年豬,製作專屬自己的賀年短片,搞鬼又可愛。

武術冠軍家庭賀歲表演

除此之外,商場方面仲邀請世界青少年武術錦標賽冠軍得主到商場進行武術表演。

微型豬寶工作坊

睇完表演仲可以參加埋工作坊,大家可以利用黏土製作豬戒指同豬仔流沙包,十分得意。


 

活動資訊

  • 日期2019年1月15日 - 2019年2月19日 吉豬拜年、金豬LOOK LOOK動態照相館、眾裡尋PIG千百圖
  • 日期2019年1月27日 - 2019年2月2日 界武術冠軍家庭賀歲表演
  • 日期2019年2月3日起 微型豬寶工作坊
  • 地址 PopCorn
  • 人均消費免費

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓