【新年好去處2019】飛天少女豬事丁登陸尖沙咀The One3.5米高粉紅豬/7大影相位

文: Toby Mok
2019.01.07

飛天少女豬事丁的粉絲注意!在農曆新年期間,尖沙咀The One商場將會聯同8、90後的童年回憶飛天少女豬事丁推出新春商場布置,一眾粉絲們在農曆新年期間記得去尖沙咀The One商場影靚相。

3.5 米巨型寶妮招財豬

在遊園會正中央就有隻3.5 米高的招財豬寶妮,十分吸睛。周圍仲有金幣同桃花,充滿新年氣氛。

粉紅愛心豬鼻拱門

而在遊樂園的入口就有男主角光一同學以一身和服的造型歡迎大家。而在拱門的另一邊,則站著動畫也有出現過的土偶寶妮。

珍珠收集器

同場仲有櫻花拱橋,大家會看到女主角果林穿著和服在橋的中央等候着大家,大家可以隨便同佢影相。另外,隔離仲有部巨型珍珠收集器,提供互動小遊戲俾大家參與。

寶妮達摩之屋&風鈴部屋

由寶妮達摩組成的「達摩之屋」,以粉紅瓦片鋪 蓋,小屋前仲配上可愛的豬鼻燈籠作佈置,好有日本寺廟感覺。

寶妮慢活茶道亭

在遊樂園的另一邊,大家會見到寶妮很懂得享 受遊園會四周佈滿櫻花的景致。她坐在榻榻米 上,在粉紅傘子下品茶及賞花。

布力哥星限定足湯

另一邊仲有東仔坐在足湯旁邊歡迎大家,足湯仲可以產生出巨形的豬鼻雲朵添,好夢幻啊!

寶妮絲帶舞造型公仔

除了中庭的遊園會之外,大家亦可以去埋地下露天廣場影相打卡,在廣場會有揮動絲帶的寶妮迎接大家架。


 

活動資訊

  • 日期2019年1月20日 - 2019年2月24日
  • 地址 香港尖沙咀彌敦道 100 號the one
  • 開放時間10:00-22:00
  • 電話3106 3640

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓