【Ed Sheeran演唱會】Ed Sheeran亞洲巡唱 香港站落實4月迪士尼舉行

文: 王庭芝
2019.01.10

英國人氣音樂才子Ed Sheeran原定前年來香港舉行巡唱,但因為意外緣故令他無奈取消演出,相隔兩年,Ed Sheeran終於兌現來香港開騷的承諾,宣布將於2019年4月17及18日在迪士尼舉行演唱會,今次是繼五月天後,再有歌手選擇在迪士尼開騷!

Ed Sheeran巡迴演唱會《Ed Sheeran Divide World Tour》最新公布多9個亞洲開騷地點,包括台北桃園、東京、吉隆坡、香港、首爾等,香港更是唯一開兩場演唱會的城市,香港站落實於2019年4月17及18日,在迪士尼樂園幻想道露天場地舉行,票價分$888及$1,288,門票將於2019年1月17日10am起於快達票公開發售。購票網址:https://premier.hkticketing.com/

在Youtube擁破10億MV點擊率的英國創作歌手Ed Sheeran人氣爆燈,憑一曲《Thinking Out Loud》奪得2016年格林美獎的「年度歌曲大獎」,過去亦曾經為樂壇天后Taylor Swift及組合One Direction寫歌。Ed Sheeran原定2017年來港開騷,但無奈因為發生單車意外而要取消,當時Ed Sheeran就承諾會爭取再來開騷,相信今次聽到他兌現承諾的消息,粉絲都十分期待!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓