【荃灣美食】荃灣南豐紗廠復古簡約風Cafe 歎土多啤梨茶/南瓜烏冬/蛋糕

2019.01.26

荃灣南豐紗廠The Mills開幕後,有不少新打卡點之外,仲有多間新食店登場,以輕食料理為主打的Café小店「一日之間」,就是新食店之一。店內以純白簡約風設計,適合同朋友聚會,慢慢享受蛋糕及小食,過一個悠閒平靜的下午!

店內以簡約設計為主,環境寬敞舒適,放有不少復古家具擺設,給人悠閒感覺。

 

Café有不少輕食料理,於每日1pm3pm限定供應的南瓜濃湯稻庭烏冬($88),南瓜味道,烏冬煙韌有口感。

 

仲可以配埋飲品一齊歎!冰凍的百里香檸檬梳打($50),帶有淡淡果酸。

 

賣相吸引的韓國草莓迷迭香綠茶($55),暖笠笠適合冬天飲!

 

歎完主食仲可以食埋店內的甜品,士多啤梨蛋糕($55/件)食落香甜清新,鍾意土多啤梨的朋友可以試試。

周末時會有其他種款式蛋糕供應,有興趣不妨去試試!

 

 

 

活動資訊

  • 地址 南豐紗廠103號店
  • 開放時間12nn-6pm(逢星期三休息)
  • 電話3956 2082

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓