【柴灣好去處】免費睇巨型染布光影展登場 森林洞穴/星塵影相位/玩紮染工作坊

2019.01.28

繼前年的「逆光 Behind the Light」紮染藝術特展後,今年1月青年廣場再次與「巨人染合作,舉辦「逆光 || 共生 Behind the Light Coexistence」紮染藝術展覽,今次帶來4大巨型染布影相位外,仲有得免費玩藍染工作坊。展覽免費入場,有興趣記得把握機會去睇下啦!

今次展覽分為四個展區,每幅巨型紮染作品都包含不同主題。

一入場就可以欣賞到「城市光影」,由多幅拼布組合而成香港的夜境,可以看到公屋及商業大廈的蹤影。

 

城市除了大廈外,仲有不同的風景!每幅染布都是獨一無二,代表城市中的山景植物及不同故事,大家可以穿梭其中。

 

來到「穿越森林」,可以看到由20層布幔疊成的森林洞穴,地上更放滿早前被颱風山竹吹落的枯葉。

 

穿過洞穴就看到一片藍色的布海。

 

「願望之花」由20多片紮染葉子組成,參加者更可以在花下許願。

 

夢幻的宇宙星塵紮染布,高6米、闊13米,好啱影相打卡!

 

100位到場人士可以免費獲得布面雙色利是封和揮春。除了大型展品之外,「巨人染」將會親身到場免費教授植物藍染技巧,詳情可瀏覽青年廣場官網

 

活動資訊

  • 日期2019年1月28日 - 2019年2月9日
  • 地址 柴灣道238號 青年廣場2樓Y劇場 (港鐵柴灣站A出口)
  • 人均消費免費
  • 開放時間10am-9pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓