【旺角美食】旺角人氣甜品店推期間限定新品 爆漿流心布丁梳乎厘班戟系列登場

文: LorLor Lee
2019.01.25

旺角人氣甜品店「am.pm」出品的梳乎厘班戟好受歡迎,經常大排長龍。最近店舖新推出期間限定的爆漿流心布丁梳乎厘班戟系列,一共有4款口味,分別是黑朱古力、白朱古力、抹茶、野莓。即叫即製的鬆軟梳乎厘Pancake放上軟滑的布甸,再淋上流心漿,好吸引!鍾意食甜品的朋友,不妨試試這新款梳乎厘班戟啦!

旺角人氣甜品店「am.pm」新推出期間限定的爆漿流心布丁梳乎厘班戟系列,一共有4款口味,好吸引!

梳乎厘班戟,都是即叫即製,新鮮熱辣辣。

然後鬆軟綿密的班戟上層鋪上軟滑的布甸,口感層次更加豐富。

黑朱古力流心布丁梳乎厘班戟($45),當中人氣最高的熱賣口味,選用北海道80%生朱古力,味道濃郁不膩。

切開即有流心朱古力漿湧出!

白朱古力流心布丁梳乎厘班戟($45)

靜岡抹茶布丁流心梳乎厘班戟($45),抹茶控就要試試~

野莓布丁流心梳乎厘班戟($45),集齊士多啤梨、藍莓、巴西紫莓、覆盆子、黑莓等,甜中帶酸,面層還灑上爆炸糖,口感好豐富特別。

炙燒布丁流心梳乎厘班戟+日本3.6牛乳雪糕($60),

軟綿綿梳乎厘班戟上淋滿香濃的牛奶布甸吉士醬,面層再燒了一層薄脆的Crème Brûlée焦糖面,味道香甜。

今次新系列的流心布甸梳乎厘每日限量供應,暫定推出至4至5月,想試的朋友別錯過啦~

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓