【油麻地好去處】港式懷舊風藝術酒店「東南樓」 壁畫牆/頂樓茶室/3層展館

文: Toby Mok
2019.01.29

油麻地新開一間藝術酒店東南樓,酒店除了有充滿藝術氣息的客房之外,酒店仲設有3層高的藝術空間,酒店內有不少壁畫牆影相位及展覽,就算不是酒店住客都可以俾大家入場參觀。除此之外酒店亦特別設有品茶室,現場不時會有品茶人士開班教大家正確品茶的方式,十分特別。

酒店內設有3層高的展覽,展覽展出過100件本地藝術家設計的藝術品,每層仲有由不同藝術家創作而成的大型壁畫,有興趣的朋友可以去影靚相。

另外,酒店在頂層亦設有茶室,茶室內亦擺放了不少藝術家的作品,場內仲有一大部留聲機古典味十足。

大家亦可以坐在茶室一邊睇風景一邊賞茶,享受寫意的一天。

酒店房間亦有驚喜,套房有3款主題設計擺設,包括充滿舊香港風格的逸致客房,房間融合了中西設計元素,展示了香港歷史,除此之外仲有好多香港8,90年代的用品例如電話、收音機、青花瓷等等,十分有香港特色。

酒店定期亦會舉辦不同藝術活動俾大家參加,就算不是住客都可以參與架!
房間每晚價錢為$1500起,有興趣的朋友可以去住。

 

活動資訊

  • 地址 油麻地砵蘭街68號
  • 人均消費$800以上

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓