【沙田美食】石門新開高質雞煲火鍋店 手切牛頸脊/手工四色丸/爆芝紫菜炸響鈴

文: LorLor Lee
2019.02.01

最近沙田石門新開了好多新餐廳,西餐、日本菜、中菜都有。而當中有一間新開的雞煲火鍋店「豐鍋」,「十二道豐味麻辣雞煲」是店鋪的招牌菜,採用嚴選自龍崗的雞隻,足2斤半重,分量十足,再配上十二種香料秘製,可自選麻辣度,好惹味。火鍋配料方面,亦有提供一系列新鮮手工選擇,有本地手切牛頸脊、即炸爆芝紫菜響鈴、手工四寶丸等。下次一大班朋友打邊爐又多一個新選擇啦!

沙田石門新開一間雞煲火鍋店「豐鍋」,主打十二種香料秘製的豐味麻辣雞煲,以及多款特色手工火鍋配料,誠意十足。

豐鍋招牌麻辣雞煲($168/半隻;$268/全隻),有BB辣至大辣選擇,不能食辣的朋友亦可選走辣。

本地手切牛頸脊(小$218/大$328)

牛肉油脂分佈平均,口感軟腍,牛味濃。

手工四寶丸($85),有蝦丸、墨魚丸、黑墨丸、鯪魚丸,口感彈牙,用料新鮮。

餃餃陣($85),有鮮蝦雲吞、魚皮餃、韭菜餃、麻辣雲吞,餃餡足料,皮薄餡靚。

即炸爆芝紫菜響鈴($42/3件;$75/6件)

可以選擇即食,口感香脆。

索湯汁後特別惹味。

自家即炸魚皮($38)

店鋪位置不算多,有興趣的話記住先打電話去訂位,下次一大班朋友打邊爐又多一個新選擇啦!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓